آشیانه دانلود
دانلود نرم افزار

 

 

 

Flash Player Pro نرم افزاری کامل در زمینه فایل های فلش (swf) می باشد. این نرم افزار ضمن توانایی در پخش فایل های فلش ، قابلیت های لازم جهت مدیریت،تبدیل فرمت، کپچر گرفتن(عکس گرفتن)،دانلود ویدیو و فایل های فلش از اینترنت را دارا می باشد. همچنین توانایی ساخت اسکرین سیورهای فلش نیز در نرم افزار وجود دارد. تمامی این قابلیت ها به کاربر کمک می نماید تا در محیط گرافیکی و ساده نرم افزار نیازهای خود را در زمینه فایل های فلش حل شده ببیند. همانطور که میدانید برخی از فایل های فلش توسط نرم افزارهای معمولی قابل بازگشایی نیستند، در این مواقع میتوانید از نرم افزار Flash Player Pro استفاده نمایید. همچنین توسط این نرم افزار میتوانید فایل های فلش swf را به exe یا برعکس تبدیل فرمت نمایید. دانلود ویدیو و فایل های فلش از اینترنت نیز مسلماً یکی از بهترین قابلیت های نرم افزار محسوب میگردد،چرا که کمتر نرم افزاری توانایی دانلود فایل های فلش را داراست. لازم به ذکر است توسط این نرم افزار میتوانید بازی های فلش را در ویندوز خود اجرا و انجام دهید. قابلیت فول اسکرین نمایش دادن فایل های فلش نیز در نرم افزار موجود است.

 

Flash Player pro نمایش،دانلود و مدیریت فایل های فلش Flash Player Pro 5.6

 

 

 

 

 

 

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط احسان غفوری

 

 

Gom Player نرم افزاری رایگان محصول شرکتی کره ای به نام Gretech می باشد که باتوجه به سابقه و قابلیت هایش توانسته است کاربران زیادی را به خود جلب نماید. این نرم افزار پخش کننده فایل های مالتی مدیا و مخصوصاً فایل های ویدیویی به راحتی و بدون دردسر و استفاده بیش از حد منابع سیستمی ، فایل های مالتی مدیا ویدیویی نظیر flv,mp4, mov, mpg, ts, avi, divx, asx, wmv, m4v, dat, ifo, vob, 3gp/3gp2, rm/rmvb, mkv, ogm را نمایش خواهد داد. همچنین میتواند فایل های صوتی نظیر mp3, .m4a, .aac, .ogg را نیز پخش کند. یکی از مهمترین گزینه های مهم کاربران ایرانی جهت نرم افزار پلیر ویدیویی،پشتیبانی از زیرنویس فارسی است که این نرم افزار با پشتیبانی از فرمت های زیرنویسی نظیر .smi, .srt, .rt, .sub (with IDX) این امکان را به خوبی فراهم آورده است. یکی دیگر از قابلیت های جالب نرم افزار زمانی مشخص می شود که فرمت و کدک خاصی از نرم افزار قابل پخش نیست. در این زمان نرم افزار به کاربر کمک می نماید تا کدک مورد نظر را یافته و با نصب آن نسبت به پخش آن ویدیو اقدام کند. قابلیت های دیگری نظیر عکس گرفتن از صحنه فیلم ها،ضبط صدای فیلم و ذخیره سازی جداگانه آن،افکت های ویدیویی،کنترل سرعت پخش ویدیو و قابلیت تغییر ظاهر و پوسته نرم افزار از دیگر امکانات این پلیر رایگان و قدرتمند می باشد.

 

Gom Player پلیر قدرتمند و رایگان ویدیویی Gom Player 2.2.53.5169

 

 

 

 

 



ادامه مطلب...
تاریخ: پنج شنبه 2 آبان 1392برچسب:پلیر قدرتمند و رایگان ویدیویی Gom Player 2,2,53,5169,
ارسال توسط احسان غفوری

 

 

HTML5 Slideshow Maker نرم افزاری آسان برای ساخت اسلایدشو عکس با استفاده از تکنولوژی HTML5 می باشد. HTML5 به عنوان جدیدترین تکنولوژی دنیای وب در کنار CSS3 امکانات فراوانی را در اختیار کاربران قرار میدهد. کاربرانی که کدنویس نیستند برای استفاده از این تکنولوژی ها ناتوان هستند ولی با استفاده از نرم افزار HTML5 Slideshow Maker کاربران میتوانند به راحتی نسبت به ساخت اسلایدشوهای زیبای با استفاده از زبان HTML5 اقدام نمایند. توسط این نرم افزار نیازی نیست که حتی یک خط کد نوشته شود یا اینکه نیازی به توانایی فنی باشد و تمامی مراحل ساخت اسلایدشو به صورت ویزاردی و بصری صورت میگیرد. برای ساخت اسلایدشو فقط ۳ مرحله در مقابل شما قرار دارد. نرم افزار دارای ۳ مرحله است که مرحله اول انتخاب عکس است. مرحله دوم انتخاب تم و ظاهر اسلایدشو می باشد و مرحله آخر تنها شامل بخش انتشار و خروجی گرفتن می باشد. به همین سادگی اسلایدشو ساخته شده است و کاربر میتواند از آن درون وبسایت و وبلاگ استفاده نماید. 

 

HTML5 Slideshow Maker ساخت اسلایدشو html5 با نرم افزار HTML5 Slideshow Maker 1.9.0

 

 

 

 

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط احسان غفوری

 

 

K-Lite Codec Pack گلچینی بسیار جامع فیلتر های DirectShow و کدک های VFW/ACM و تعداد زیادی از ابزار های مربوط به آن است. با گذشت دو سال از انتشار، این محصول توانسته گوی سبقت را رقیبان خود گرفته و کاملترین مجموعه را در اختیار کاربران خود قرار دهد.Codec ها افزونه هایی هستند که برای پخش و ضبط فایل های تصویری و صوتی به آن ها نیاز داریم. با نصب K-Lite شما توانایی پخش و ایجاد تمامی پسوند ها ی صوتی وتصویری را خواهید داشت. نسخه Mega که برای شما آماده شده کامل ترین و حرفه ای ترین ویرایش از این محصول میباشد که تمام نیاز های شما را در این زمینه پوشش میدهد. در کنار نسخه Mega نسخه Full نیز تعبیه شده است.

 

KLite Mega Codec پخش تمامی فرمت های مالتی مدیا K Lite Codec Pack 10.0.0 Mega & Full

 

 

 

 

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط احسان غفوری

 

 

سری جدید متنوع از پوستر ها و والپیپر های جذاب و جدید از دانلودها برای شما جمع آوری شده است، این مجموعه زیبا و دیدنی دارای ۹۴ پوستر که همه با کیفیت بالا و فرمت JPG هستند می باشد. سایز این پوستر ها در اندازه ۱۹۲۰×۱۲۰۰ است. این پوستر ها و عکس های زیبا را می توانید به عنوان پس زمینه دسکتاپتان استفاده کنید و لذت ببرید…

 

BestHDWallpapersPack1 مجموعه 94 والپیپر دیدنی برای دسکتاپ Best HD Wallpapers Pack 1

 

 

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط احسان غفوری

 

 

Wondershare Video Converter Ultimate نام آشنایی در دنیای نرم افزارهای مبدل فایل های مالتی مدیا (صوتی و ویدیویی) می باشد. این نرم افزار قدرتمند توانایی تبدیل تمامی فرمت های صوتی و ویدویی را به یکدیگر دارا می باشد و میتواند انواع مختلف آنها را با امکانات مختلف نظیر بریدن و چسباندن به یکدیگر و همچنین قطع کردن قسمت ها ناخواسته و… به یکدیگر تبدیل کند. در کنار این قابلیت نرم افزار میتواند فیلم های ۲بعدی را به ۳بعدی تبدیل کند و این یکی از قابلیت های مهم نرم افزار بشمار می رود. همچنین نرم افزار توانای ریپ کردن دی وی دی های ویدویی را نیز داراست و میتواند این دسته از ویدیویها را با تبدیل فرمت به ویدیوهای معمول برروی هارد دیسک شما کپی نماید تا نگهداری و پخش آنها آسان تر گردد. در ادامه این نرم افزار میتواند ویدیوهای شما را به متدهای مختلف برروی لوح های فشرده دی وی دی رایت نماید. برای قابلیت های جزئی تر نرم افزار به ادامه مطلب بروید. قابلیت های کلیدی نرم افزار به این شرح است: دانلود ویدیوهای انلاین از سایت هایی نظیر گوگل و یوتیوب و… ، تبدیل فرمت مخصوص دستگاه های مالتی مدیا نظیر دستگاه های اپل و گوشی های موبایل، پشتیبانی از ویدیوهای HD،  ذخیره ویدیوهای انلاین اینترنتی با متد ضبط مستقیم از روی صفحه، قرار دادن واترمارک دلخواه شما روی ویدیوها، چرخش ، بریدن ، چسباندن ، چند قسمت کردن ویدیوها ، تنظیم نور ، کنتراست و رزولوشن ویدیوها، استخراج صدا از فیلم ها و ذخیره آنها با فرمت صوتی و…

 

video converter ultimate قدرتمندترین مبدل Wondershare Video Converter Ultimate 6.6.0.5

 

 

 

 

 

 



ادامه مطلب...
تاریخ: پنج شنبه 2 آبان 1392برچسب:قدرتمندترین مبدل Wondershare Video Converter Ultimate 6,6,0,5,
ارسال توسط احسان غفوری

 

 

DivX Plus نرم افزاری بسیار عالی است که میتواند فرمت های فشرده شده DivX را با کیفیت بسیار بالا پخش کند و در کنار این قابلیت ، نمایش دیگر فرمت های ویدیویی و تبدیل به فرمت DivX و تبدیل دیگر فرمت ها و همچنین وجود دارا بودن Codec Pack این نرم افزار را بسیار کامل جلوه میدهد. فرمت DivX فرمتی محبوب است زیرا که با انجام عمل کدینگ فایل های ویدویی را بدون کاهش کیفیت بسیار فشرده می سازد و غالبا در دی وی دی ها به کار گرفته می شود. این فرمت جهت پخش نیازمند نرم افزاری ویژه است که DivX Plus با داشتن بخش DivX Plus Player این فرمت ها را پخش میکند ضمن اینکه از دیگر فرمت های صوتی و تصویری نظیر AVI, DIVX, MKV, MP4, MOV, WMV نیز پشتیبانی میکند. همچنین این نرم افزار امکان نمایش زیرنویس حتی چندین زیرنویس را نیز فراهم آورده است. فرمت های با کیفیت HD (DivX, XVID, H.264, x264 و WMV*, RMVB**, AVCHD) نیز پشتیبانی شده اند. در زمینه تبدیل نرم افزار میتواند فرمت های نامبرده را به یکدیگر تبدیل کند. در زمینه تبدیل فرمت های دیگری MPG, TS, VOB and SVCD نیز پشتیبانی شده اند و قابلیت هایی مانند اضافه کردن چندین زیرنویس به فیلم ، ادغام فایل های ویدیوی و تنظیم bitrate و حجم نیز امکان پذیر است. بخش DivX Plus Web Player نیز برای پخش فیلم هایی است که با تکنولوژی DivX در سطح وب منتشر شده اند ، می باشد و قابلیت اصلی این بخش امکان دانلود این ویدیوها می باشد. قابلیت رایت لوح های فشرده نیز فراهم آماده است تا از این نرم افزار بسیار ویژه بسازد.

 

divx plus پخش ، تبدیل و کدک DivX با نرم افزار DivX Plus 10 Build 1.10.1.151

 

 

 

 

 

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط احسان غفوری

 

 

JetAudio نرم افزاری بسیار نام آشنا در زمینه پخش موزیک و فیلم و ویدیو می باشد و با توجه به دیگر امکاناتی که در ادامه به آن اشاره خواهیم کرد ، اکثر کاربران بعد از نصب ویندوز یکی از اولین نرم افزارهایی که نصب می نمایند JetAudio  خواهد بود. این نرم افزار در زمینه پخش و نمایش فایل های مالتی مدیا (صوتی و تصویری) بسیار کامل است و با پشتیبانی از اکثر فرمت های معمول دنیای فایل های چند رسانه ای بدون هیچ مشکلی را برای کاربران به وجود نخواهد آورد. ظاهری زیبا و کاربرد پذیر در کنار قابلیت نمایش دادن زیرنویس های فارسی برای ویدیو و امکانات فراوان از JetAudio  نرم افزاری محبوب ساخته است. قابلیت تبدیل فرمت های ویدیویی و صوتی به یکدیگر از دیگر امکانات مهم نرم افزار محسوب می شود. به طوری که نرم افزار میتواند به راحتی و با امکانات و جزئیات فراوان ویدیوها و فایل های صوتی را به یکدیگر تبدیل نماید. تنظیمات کیفیت صدا و تصویر نیز به سادگی امکان پذیر است. قابلیت rip نمودن سی دی های صوتی در کنار قابلیت رایت سی دی های صوتی نیز از جمله امکانات تکمیلی نرم افزار است. قابلیت های ضبط و میکس صدا و همچنین بریدن قسمت های دلخواه صدا و صوت و همچنین قابلیت ویرایش تگ ها از امکانات پخش صوتی نرم افزار JetAudio می باشد. 

 

jetaudio پلیر قدرتمند و چند منظوره مالتی مدیا Cowon JetAudio 8.1.0.2000 Plus VX

 

 

 

 

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط احسان غفوری

 

 

KMPlayer بی شک یکی از محبوب ترین نرم افزارهای پلیر فایل های مالتی مدیا محسوب می شود. KMPlayer که نرم افزاری رایگان و کره ای هست توانسته در رقابت با نرم افزارهای تجاری مانند PowerDVD گویی سبقت را بگیرد. زیرا علاوه بر رایگان بودن و رهایی از دردسرهای کرک تمامی قابلیت های لازم برای یک پلیر و پخش کننده ویدیویی و فیلم و آهنگ را دارد. پتشیبانی از فرمت هایی نظیر AVI, MOV, MPEG, MKV, MP4, FLV, 3GP, TS, WMV, ASF, SWF or RM و MP3, AAC, WAV, WMA, CDA, FLAC, M4A, MID, OGG, AC3 or DTS باعث شده است این نرم افزار مورد استفاده بسیاری از کاربران قرار گیرد. همچنین پشتیبانی از زیرنویس های فارسی بدون مشکلات رایج در میان دیگر پلیرها و وجود امکاناتی برای تنظیم زیرنویس ها باعث می شود که در برای تماشای فیلم بسیار مورد استفاده قرار گیرد. این نرم افزار در هنگام نصب با بارگزاری کدک های مورد نیاز باعث شود فرمت های فشرده شده نیز توسط آن پخش شود. نرم افزار دارای تنظیمات پیشرفته در زمینه ابزارهای تصویر و صدا است و میتواند افرادی که حرفه ای تر در عرصه مالتی مدیا فعالیت دارند را نیز راضی کند. در نسخه های جدید KMPlayer از فیلم های سه بعدی نیز پشتیبانی میکند و توانایی پخش انها را نیز دارد. همچنین این نرم افزار میتواند با اتصال به دستگاه های WDM TV و BDA HDTV به صورت زنده تصاویر آنها را در کامپیوتر برایتان پخش کند.

 

kmplayer3 بهترین و پرسرعت‌ترین پخش کننده فیلم KMPlayer 3.7.0.107

 

 

 

 

  



ادامه مطلب...
ارسال توسط احسان غفوری

 

 

Wondershare Video Editor نرم افزاری عالی محصول شرکتی محبوب جهت ویرایش ویرایش و تغییرات مختلف روی ویدیوها می باشد. این نرم افزار تمامی ابزارهای لازم جهت ویرایش ویدیوها را در اختیار دارد. در کنار امکانات ویرایش ویدیویی نظیر چسباندن ،جدا کردن، crop کردن ، چرخش و fade out و fade in و…. قابلیت ساخت ویدیوهای خانگی از عکس ، صدا و ویدیو به صورت کلیپ با انواع افکت ، عنوان و به همراه بیش از ۵۰ افکت حرکتی را در اختیار دارد. تغییر سرعت ویدیو مانند کم کردن و زیاد کردن سرعت پخش آن نیز در زمره قابلیت های نرم افزار قرار دارد. در زمینه ساخت کلیپ نرم افزار محیطی کاملا حرفه ای و مشابه نرم افزارهای تدوین را در اختیار دارد با این تفاوت که محیط کاربردی و ساده ای را برای کاربر پدید آورده است که به اصطلاح timeline نامیده می شود. در پایان نیز نرم افزار قابلیت رایت مستقیم ویدیو ساخته شده یا ویرایش شده را برروی لوح های فشرده dvd دارا می باشد.

 

Wondershare Video Editor ویرایش ویدیو و ساخت کلیپ Wondershare Video Editor 3.1.5

 

 

 

 

 

 



ادامه مطلب...
تاریخ: پنج شنبه 2 آبان 1392برچسب:ویرایش ویدیو و ساخت کلیپ Wondershare Video Editor 3,1,5,
ارسال توسط احسان غفوری

 

 

Video Watermark Pro محصول شرکت Aoao یکی از بهترین نرم افزارها در زمینه قرار دادن واترمارک روی فایل های ویدیویی می باشد. واترمارک به بیان ساده متن یا عکس یا به طور کلی شی است که با قرار گیری برروی اثر (عکس یا ویدیو و…) نشانگر کپی رایت سازنده و بوجود آورنده آن اثر است. Video Watermark Pro نرم افزاری است که به سادگی و با سرعت بالا ویدیوهای شما را به انواع واترمارک مجهز میکند تا به نام و کپی رایت خودتان منتشر شود و امکان سوء استفاده از خاطیان سلب گردد. این نرم افزار میتواند انواع واترمارک ها مانند متن ، لوگو ، عکس ، شکل های مختلف و حتی لوگوهای متحرک را برروی ویدیوها قرار دهد. در هنگام ذخیره کاربر میتواند نسبت به تغییر فرمت ویدیو و همچنین انجام تغییراتی نظیر کیفیت ویدیو و صدای ویدیو اقدام کند. همچنین کاربر میتواند واترمارک مورد نظر را برروی کل ویدیو قرار دهد و یا به صورت دلخواه بر روی زمان مشخصی از ویدیو واترمارکش را نمایش دهد. قابلیت های دیگری نظیر تنظیم نور ، کنتراست و همچنین تغییراتی مانند افکت های صدا و چرخاندن ویدیو نیز از دیگر امکانات نرم افزار Video Watermark Pro می باشد. این نرم افزار دارای حدود ۲۰۰ طرح آماده برای متن واترمارک بوده و از فرمت هایی نظیر AVI, MP4. MPEG, WMV, MKV, MOV, FLV, SWF, 3GP پشتیبانی میکند.

 

Aoao Video Watermark Pro قرار دادن واترمارک روی فیلم ها Aoao Video Watermark Pro 4.5

 

 

 

 

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط احسان غفوری

 

VLC media player نرم افزاری متن باز و رایگان و در عین حال حرفه ای برای پخش فرمت های مالتی مدیا و صوتی و تصویری می باشد. این نرم افزار با پشتیبانی کامل از فرمت های صوتی و تصویری ، قابلیت پخش انواع فایل های ویدیویی خاص نظیر DVDs, VCDs, MPEG, و DivX را در کنار پخش فرمت های معمول را دارا می باشد که با توجه به پشتیبانی از اکثر فرمت ها از ذکر آنها خودداری می نماییم. این نرم افزار حرفه ای و سبک ، با داشتن میلیون ها کاربر به شما این اطمینان را میدهد که آسوده خاطر از آن استفاده نمایید. قابلیت استفاده و نمایش از انواع زیرنویس ها و با پشتیبانی از زبان فارسی در کنار قابلیت هایی نظیر چرخش ویدیوها (rotate) و همچنین crop کردن آنها در حین تماشا از نرم افزار رایگان VLC media player برنامه قابل رقابت با نرم افزارهای تجاری می سازد. همچنین این نرم افزار میتواند در زمینه پخش فایل های مالتی مدیا تحت وب به کاربر قابلیت capture گرفتن و پخش بهینه را ارائه نماید. پخش فرمت فرمت های HD و Full HD نیز در قابلیت های نرم افزار گنجانده شده است.

 

vlc media player پلیر قدرتمند مالتی مدیا VLC media player 2.1.0

 

 

   



ادامه مطلب...
تاریخ: پنج شنبه 2 آبان 1392برچسب:پلیر قدرتمند مالتی مدیا VLC media player 2,1,0,
ارسال توسط احسان غفوری

 

 

Subtitle Edit نرم افزاری متن و باز رایگان جهت ویرایش و ساخت فایل های زیرنویس می باشد. ویرایش متن و زمان زیرنویس ها و هماهنگ سازی آنها با ویدیو با توجه به داشتن پلیر داخلی امکان پذیر است و کاربر به راحتی میتواند زمان شروع و پایان مکالمات را مشاهده نموده و متن را اصلاح نماید یا متن جدیدی و زیرنویس جدیدی بسازد. قابلیت ویرایش انواع زیرنویس ها نظیر srt و زیرنویس های sub/idx از قابلیت های نرم افزار محسوب می شود. همچنین نرم افزار میتواند زیرنویس های ریپ شده روی دی وی دی ها و ویدیوها و فیلم های divx و mkx را خروجی گرفته و ویرایش نماید. قابلیت اتصال مستقیم به گوگل ترانسلیت میتواند این امکان را فراهم کند تا کاربر به سادگی قابلیت ترجمه متن و کلمات را دارد. باتوجه به پشتیبانی از یونیکدهای utf-8 و ansi زبان فارسی را به راحتی پشتیبانی نموده و مشکلی با ویرایش آن ندارد.

 

Subtitle Edit ویرایش و ساخت زیرنویس Subtitle Edit 3.3.9 Final

 



ادامه مطلب...
تاریخ: پنج شنبه 2 آبان 1392برچسب:ویرایش و ساخت زیرنویس Subtitle Edit 3,3,9 Final,
ارسال توسط احسان غفوری

 

Xlisoft Iphone Magic Platinumنام یک نرم افزار قدرتمند برای مدیریت گوشی های آیفون می باشد. اگر گوشی آیفون دارید به شما توصیه می کنیم حتما این نرم افزار را دانلود و آن را نصب کنید و از امکانات بی نظیری که به شما ارائه می دهد استفاده کنید. توسط این برنامه می توانید اطلاعات مختلف را به گوشی تان منتقل کنید و یا فایل های مالتی مدیا را به فایل هایی که قابلیت بازخوانی توسط گوشی های آیفون باشد، تبدیل کنید. از سایر ویژگی های این نرم افزار قدرتمند می توان به قابلیت مدیریت مخاطبین گوشی، ساخت زنگ برای گوشی، قابلیت تهیه بکاپ از اطلاعات درون گوشی مانند اس ام اس ها و شماره مخاطبین و ... اشاره کرد.

 

 



ادامه مطلب...
تاریخ: چهار شنبه 26 تير 1392برچسب:,
ارسال توسط احسان غفوری

 

نرم افزار Youwave Android به شما جهت اجرای برنامه های آندروید بر روی کامپیوترتان بدون نیاز به گوشی کمک می کند.

بنابراین این امکان برای شما فراهم است تا نرم افزارهای تلفن همراه بی شماری را از که خریداری کرده یا دانلود کرده اید را به وسیله نرم افزار های Youwave Android ابتدا بر روی ویندوز شبیه سازی کرده و سپس بر روی گوشی خود نصب نمایید !
از ویژگی های برتر این نرم افزار می توان به اجرای سریع برنامه های آندروید بر روی کامپیوتر و نصب و اجرای آسان خود نرم افزار اشاره کرد.

 


سایر ویژگی های Youwave Android :
- پشتیبانی از آندروید2.3 Gingerbread.
- شبیه سازی کاربرد های رم SD و فعال سازی بخش ذخیره بازی(Game Saving).
- ذخیره توضیحات- فعال بودن ری استارت سریع(Fast Restart).
- امکان اجرای چند نفره آن-لاین بازی ها.
- چرخش دینامیکی.
- دکمه تنظیم صدا.
- کنترل پنل جمع شدنی.

 




ادامه مطلب...
تاریخ: چهار شنبه 28 تير 1391برچسب:,
ارسال توسط احسان غفوری
آخرین مطالب
آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 7
بازدید هفته : 362
بازدید ماه : 795
بازدید کل : 256584
تعداد مطالب : 138
تعداد نظرات : 5
تعداد آنلاین : 1