آشیانه دانلود
دانلود نرم افزار

 

 

نرم افزار نقاشی و خلاقیت در تصاویر Flame Painter v1.2
 

Flame Painter  یک برنامه نقاشی منحصر به فرد ایجاد شده در پروژه آزمایشی 'I am an Artist' است. ورژن ابتدایی آن برای نقاشان و هنرمندان حرفه ای و همچنین افرادی که مهارتی در نقاشی ندارند و می خواهند چیز زیبایی خلق کنند، به یک اندازه خوب بود. در اغلب موارد فقدان منبعی که افراد از آن الهام بگیرند، یکی از دلایل خلاق نبودن آن ها می باشد! به هرحال این نرم افزار ابزارهایی را در بردارد که می توانند برای خلاقیت شما الهام بخش باشند. امروزه Flame Painter توسط هزاران هنرمند حرفه ای، طراح، نقاش، افراد مشتاق و یا بچه های مدرسه ای برای ایجاد طراحی و پس زمینه های زیبا، مورد استفاده قرار می گیرد. 


 



ادامه مطلب...
تاریخ: پنج شنبه 29 دی 1390برچسب:,
ارسال توسط احسان غفوری

دسته بندی فیلم های شما توسط Movie Label 2012 v7.1 movie-labe

 Movie Labelنام نرم افزاری بسیار کامل است که با قابلیت های فراوان خود جای هیچ گونه تاملی را باقی نمی گذارد . این ابزار فوق العاده حرفه ای هم محیط کاربری فوق العاده جذابی نیز دارد و هم این که با امکاناتی که در آن تعریف شده است بسیاری از کارها را ساده و آسان تر خواهد کرد. امکان جست و جو ، امکان تعریف نامحدود فیلم ها با قابلیت قرار دادن کاور برای آن ها ، قابلیت دانلود اطلاعات یک فیلم و یا یک سریال از اینترنت به همراه کاور اختصاصی آن که به صورت اتوماتیک در برنامه استفاده می شود ، دسته بندی و مرتب کردن تنها با یک کلیک ساده ، قابلیت به اشتراک گذاری آرشیو ها میان دوستان ، امکان پرینت نام فیلم ها همراه با کاور آن و ... در این نرم افزار تعریف شده است. امکانات کوچک و بزرگ دیگری نیز در Movie Label گنجانده شده است که کاربران در حین کار با آن متوجه این قابلیت های کلیدی خواهند شد. نسخه جدید این نرم افزار به تازگی ارائه شده است



ادامه مطلب...
تاریخ: پنج شنبه 29 دی 1390برچسب:,
ارسال توسط احسان غفوری

 

نسخه 6 (جدید ترین نسخه نرم افزار موزیلا فایرفاکس ) در آشیانه دانلود :
Mozilla Firefox در این نسخه طرح نوینی از Add-on ها و مدیریت و تنظیمات آن ها را به نمایش گذاشته و طوری عمل نموده که کاربران ساده تر از گذشته بتوانند پلاگین های دلخواه خود را که تعدادشان حالا از هزاران هم فراتر رفته را نصب و با قدرت بیشتری به مرور وب بپردازند. Index کردن DB ها برای کانکت شدن سریعتر به اطلاعات موجود برروی سرورها هم از جالب ترین تکنولوژی هایی است که در این نسخه دیده می شود. عدم Crash شدن های متعدد که به دلایل مختلف در نسخه های قبلی به وجود می آمد در این نسخه دیده می شود به طوری که شاید نسبت به قبل به هیچ وجه موزیلا فایرفاکس Crash نشود یا حداقل تعداد آن ها بسیار پائین باشد. نسخه جدید نسبت به قبل سه قابلیت اصلی را تقویت کرده است ؛ سریعتر شده ، راحت تر قابل استفاده است و بازهم سریعتر عمل می کند ؛ این که سریعتر عمل می کند به این خاطر است که با جاوا و کدهای مربوط به آن بسیار سازگارتر شده است. سازگاری کامل با نسخه 3 از CSS که پایه اصلی طراحی ها در وب است از نکات بسیار مهم و قابل توجه برای کاربران علل الخصوص برنامه نویسان و طراحان وب است. امنیت اطلاعات و مدیریت آن ها نسبت به قابل با کیفیت بیشتری ارائه شده و با توجه به کنترل هایی که کاربران به واسطه این قابلیت ها برروی اطلاعات خود دارند نسخه جدید بسیار ایمن تر از نسخه های قبلی عمل خواهد کرد.
اما یکی از مهم ترین و موفق ترین قابلیت هایی که در این نسخه از مرورگر روباه بنیاد موزیلا به چشم می خورد پشتیبانی از فرمتی است که برای ویدئوهای تحت وب که کیفیت بسیار بالایی دارند و از فرمتی به نام WebM استفاده می کنند ؛ این قابلیت بسیار مهم به کاربران این اجازه را می دهد که این فرمت ویدئویی آنلاین را به راحتی اجرا کرده و با کیفیت بسیار بالا به نظاره بنشینند ؛ این فرمت که در آینده ای نزدیک بیشتر از آن نام برده خواهد شد علاوه بر کیفیت بالا حجم مناسبی هم برای فایل ها در نظر می گیرد که مطمئنا برای لود صفحات بسیار مناسب تر از بقیه گزینه ها ویدئویی خواهد بود. برای نمونه فایل ویدئویی که از سوی سایت موزیلا برای معرفی این نسخه در نظر گرفته شده است با کیفیت بالای تصاویر که اندازه آن 720*1280 است کمتر از 8 مگابایت حجم دارد در صورتی که همین کیفیت بالای تصاویر اگر با فرمت های دیگر تعریف می شد به مراتب حجم بیشتری را طلب می کرد.هرچند طبق زمابندی های جدید موزیلا ، قرار است نسخه های بعدی تنها طی چند ماه آینده رونمایی شوند اما همین نسخه 6 هم می تواند گام بلندی برای پیروزی بر IE بردارد.
 



ادامه مطلب...
تاریخ: چهار شنبه 28 دی 1390برچسب:,
ارسال توسط احسان غفوری

 

به کمک نرم افزار WinZip Courier به صورت اتوماتیک می توانید سایز فایل های ضمیمه ی ایمیل خود را کاهش داده و نسبت به درستی آن ها مطمئن شوید. این ابزار به کمک سیستم فشرده سازی و رمزنگاری به سیستم ایمیل شما کمک بسیاری می کند با برنامه ی ایمیل شما به صورت خودکار هماهنگ می شود و فایل هایی که قرار است صادر کنید را فشرده سازی و محافظت می کند. شما کافی است متن ایمیل تان را بنویسید، فایل مورد نظر را ضمیمیه آن کنید و دکمه ی ارسال را فشار دهید مابقی کارها توسط WinZip Courier انجام می شود. این نرم افزار در واقع در پشت صحنه ی سیستم شما کار می کند.
Courier به صورت خودکار فایل های ضمیمه ی ایمیل تان را فشرده سازی می کند و  قبل از ارسال ایمیل آن را به صورت یک بسته ی کوچک در آورده این کار بدون هر گونه کلیک اضافی  صورت می گیرد. با دوبار کلیک بر روی فایل نمایش  داده شده می توانید آن را ویرایش، مشاهده و ذخیره نمایید تمام این کارها در یک مرحله و به سادگی اجرا خواهند شد. اگر شما بخواهید به صورت مستقیم یک فایل را از برنامه هایی مانند Microsoft Word، Excel، PowerPoint ارسال کنید Courier این فایل ها را فشرده سازی و ارسال می کند و نیازی نیست که شما ادامه ی کارتان را متوقف نموده و یا در کارتان وقفه ای بوجود آورید. از آن جایی که پیغام های ایمیلی برای رسیدن به مقصد باید از سوییچ ها، روترها و سرورهای مختلفی عبور کنند قرار دادن فایل ضمیمه در کنار آن ها ممکن است با مشکل همراه شود اما با استفاده از الگوریتم رمزنگاری AES، می توانید فایل های ضمیمه ی خود را از دسترسی افراد ناشناس محافظت کنید. قدرت این نرم افزار در ارسال ایمیل های کم حجم تر، مطمئن تر و به صورت خودکار است.
 



ادامه مطلب...
تاریخ: چهار شنبه 28 دی 1390برچسب:,
ارسال توسط احسان غفوری

 

PhotoArtist نرم افزار منحصر به فردی است که به شما اجازه می دهد عکس های خود را تغییر داده و به آثار هنری تبدیل کنید. این نرم افزار آفرینش نقاشی های هنری را به یک سرگرمی تبدیل می کند و اجازه می دهد که شما عکس های معمولی خود را به آثار درخشان هنری مختلفی تبدیل کنید. این نرم افزار با یک روش کاری مرسوم طراحی شده که به شما اجازه می دهد یک یا ترکیبی از چند سبک نقاشی مختلف را انتخاب کنید. همچنین شما می توانید رنگ نقاشی را انتخاب کنید، براش خاصی را به کار ببرید و آن را بر روی بوم یا کاغذ روی صفحه نمایش اعمال کنید.
این نرم افزار با ترکیب افکت های مختلف امکانات هنری بی پایانی را فراهم نموده است. PhotoArtist به تمامی ابزار های نقاشی مجهز می باشد و با عملکرد خود به شما اجازه می دهد که عکس های خود را به یک اثر هنری قابل توجه تبدیل کنید. 



ادامه مطلب...
تاریخ: چهار شنبه 28 دی 1390برچسب:,
ارسال توسط احسان غفوری

 

 

ACDSee نرم افزار بسیار قدرتمند جهت مشاهده، مدیریت، ویرایش، انتشار و سازماندهی فرمت های مختلف تصاویر می باشد. اکثر کاربران نسخه های مختلفی از این نرم افزار را در چند سال اخیر تجربه نموده و می توان به جرأت بیان نمود که ACDSee از آن دسته نرم افزار هایی است که هر کاربر پس از نصب ویندوز بروی سیستم خود نصب می کند و در یک جمله نرم افزاری محبوب، مفید و پرکابرد می باشد. این نرم افزار محیطی فوق العاده ایده آل را جهت کار و بایگانی فرمت های مختلف تصاویر را در اختیار عکاسان و آتلیه داران و کاربران معمولی قرار می دهد و با قابلیت های جدیدی که به این نرم افزار اضافه شده تقریبا تمام کارائی های ممکن جهت کار ویرایش، مدیریت، مرور و سازماندهی فرمت های مختلف تصویری را در اختیار کاربران قرار می دهد. همچنین در نسخه ی جدید پشتیبانی حرفه ای از فرمت های نسبتاً جدید عکاسی نیز گنجانده شده است.



ادامه مطلب...
تاریخ: چهار شنبه 28 دی 1390برچسب:,
ارسال توسط احسان غفوری

 


نرم افزار TextAloud، به کمک این برنامه قادرید هر متنی را به صدا تبدیل کرده و آن را به صورت یک فایل صوتی مانند MP3 در کامپیوتر و یا دستگاه MP3 Player خود گوش دهید. TextAloud از برجسته ترین برنامه های گفتاری است که قادر است صداهایی ویژه و مهیج (در چندین زبان مختلف) مانند ATT، Cepstral، NeoSpeech که از بهترین گفتارهای کامپیوتری به شمار می آیند را برای کامپیوتر تان فراهم کرده و در دسترستان قرار دهد.
TextAloud از تکنیک تلفیق یا ترکیب صدا برای تبدیل متن به گفتار استفاده می کند. این برنامه قادر است متن ها را از ایمیل، صفحات وب، گزارش کارها و نظایر آن خوانده و با صدای رسا در کامپیوتر پخش کند. TextAloud همچنین قادر است آنچه را که به طور روزانه برای تان می خواند را با فرمت MP3 یا WMA ذخیره کند تا شما بتوانید آنرا به صورت یک پلی بک (مدیای قابل پخش) در PocketPC , iPod و در تلویزیون هایی که دارای گزینه Tivo's Home Media Option هستند گوش کنید.



ادامه مطلب...
تاریخ: چهار شنبه 28 دی 1390برچسب:,
ارسال توسط احسان غفوری

 

PowerArchiver نرم افزاری بسیار قدرتمند برای مدیریت File های فشرده که برنده چندین جایزه بین المللی نیز شده است. این نرم افزار قابل اجرا بر روی خانواده سیستم عامل ویندوز بوده و از اکثر Format های فشرده سازی و رمزنگاری شده پشتیبانی می کند. همچنین توانایی ساخت و کارکردن بر روی File های Zip با حجم بی نهایت را دارا می باشد.
از ویژگی های این نرم افزار می توان به کم حجم بودن، سرعت زیاد، آسان در استفاده، ظاهری دوستانه و کاربرپسند و توانایی آموزش قسمت های مختلف نرم افزار به کاربران اشاره کرد.



ادامه مطلب...
تاریخ: چهار شنبه 28 دی 1390برچسب:,
ارسال توسط احسان غفوری

شاید زیاد پیش آمده باشد که دوستی به شما مراجعه می کند و یا با تماس گرفتن قصد دارد از شما سوالی را بپرسد. این فرد کاملا مبتدی بوده و شما باید در سخت ترین شرایط و به صورت کاملا اولیه مطلب را برای او باز کنید. این کار شاید بسیار زمان بر باشد و این تازه در صورتی است که آن فرد به پاسخ خود برسد. ما راه بهتری را پیش روی شما قرار می دهیم. شما می توانید با فیلم گرفتن از محیط کاربری خود سوال دوستتان را جواب دهید و او هم به سادگی به مشکلاتش پاسخ گفته است. اگر دقت كرده باشید در اكثر سی دی های آموزشی فیلمی از نحوه عملكرد كار با آن برنامه كه مورد آموزش قرار می گیرد تهیه شده است و شما با مشاهده آن، نحوه كار با برنامه را فرا می گیرید اما فیلمی كه برای این كار تهیه می شود با دوربین های فیلمبرداری نیست و توسط دوربینی در محیط ویندوز فیلمبرداری می شود این دوربین كه از محیط ویندوز شما فیلمبرداری می كند، نرم افزاری است كه به شما قابلیت فیلمبرداری از كارهای انجام شده در ویندوز را می دهد و شما برای آموزش دادن هر چیزی، می توانید با آن نرم افزار كار كنید و در حین كار با نرم افزار، از كار خود فیلم بگیرید و آن را به صورت یك سی دی آموزشی تبدیل كنید. BB FlashBack یکی از همین نرم افزارها نام دارد که شما می توانید از محیط میز کار خود فیلم بگیرید و تمام حرکاتی که انجام می شود را برای شما در قالب یک فیلم فلش یا فیلم های رسانه ای ذخیره سازی کند. با این نرم افزار می توانید روی هر بخشی که علاقه داشتید، متن راهنما اضافه کنید. از این نرم افزار در بسیاری از پروژه های آموزشی استفاده می شود. هنگامی که شما کار خود را با فرمت SWF ذخیره می کنید، این نرم افزار برای شما فایلی دیگر به همراه فایل SWF فلشی می سازد که با فرمت HTML می باشد و شما  می توانید به راحتی از آن در صفحات وب مورد نیاز خود استفاده کنید. بدین ترتیب به سادگی منظور و مقصود خود را به دیگران منتقل کنید بدون این که کوچکترین سختی را متحمل شوید. در یک کلام شما کار خود را انجام می دهید در حالی که  مشکلات دیگران را هم پاسخ گفته اید.



ادامه مطلب...
تاریخ: چهار شنبه 28 دی 1390برچسب:,
ارسال توسط احسان غفوری

دانلود نرم افزار چت کردن با تمامی آی دی ها Pidgin v2.10.0

 

Pidgin نرم افزار چند منظوره پیغام رسان فوری است که بطور رایگان و کد - باز ارائه می شود. این ابزار در گذشته با نام Gaim شناخته می شد و تقریبا از اکثر ابزارهای پیغام رسان معتبر پشتیبانی می کند.
توسط این برنامه می توانید به سرویس های AIM , Bonjour , Gadu-Gadu , Google Talk , Groupwise , ICQ IRC , MSN , QQ , SILC , SIMPLE , Sametime , XMPP , Yahoo! , Zephyr متصل شوید. به این معنا که می توانید همزمان با دوستان خود در یاهو مسنجر، MSN Messenger,گوگل تاک و یا شبکه های متعدد دیگر گفت و گو کنید.
قابل ذکر است که این نرم افزار از قابلیت هایی مانند انتقال فایل، نمایش وضعیت، اخطارها و دیگر امکانات معمول سرویس های پیغام رسان پشتیبانی می کند و در واقع جایگزین مناسبی برای نصب و اجرای همزمان چندین برنامه پیغام رسان می باشد.



ادامه مطلب...
تاریخ: چهار شنبه 28 دی 1390برچسب:,
ارسال توسط احسان غفوری

آیا تا به حال برای شما پیش آمده که در اوقات فراغت خود مشغول بازی با موبایل شوید؟ در این مواقع یک بازی کسل آور و بدون هدف می تواند شما را خسته و بی حوصله تر کند در عوض یک بازی مهیج و زیبا می تواند انرژی دو صد چندانی را به شما بدهد که تا پایان روز سرحال شوید.
بازی بسیار زیبای Burnout بر اساس بازی Flatout که مخصوص کامپیوتر شخصی می باشد ساخته شده است. Burnout توسط شرکت بزرگ و محبوب EA تولید شده که در هر ماه حدود 2 بازی موبایل را به بازار عرضه می کند.

در این بازی ماشین موبایل باید با کمترین آسیب به خط پایان برسید البته اگر می خواهید به مقام اول این بازی دست پیدا کنید باید سایر رقبا را با حرکت دادن به سمت موانع نابود کنید تا بتوانید از پس این رالی سخت و مهیج جان سالم به در ببرید. یکی از اصلی ترین شرط های پیروزی در این بازی توجه به علائم و هشدارهایی است که خود بازی در طول مسیر به شما می دهد پس آنها توجه کرده و بازی را پیش ببرید.
این بازی جاوا مخصوص تمامی گوشی هایی با دقت صفحه 128*128، 160*128، 220*176، 320*240 می باشد. تیم دانلود رایگان به تمامی دوستدارن و هوادارن خود، این بازی رایگان جاوا را پیشنهاد می دهد.

 



ادامه مطلب...
تاریخ: چهار شنبه 28 دی 1390برچسب:,
ارسال توسط احسان غفوری

نرم افزار Bloover برای هک با بلوتوث.این نرم افزار مخصوص گوشی های دارای بلوتوث ورژن 2 است.شما به وسیله ی این نرم افزار می توانید لیست شماره ها و اس ام اس ها و مکالمات و... گوشی مورد نظر خود را با هک آن گوشی توسط این نرم افزار بدست آورید.این نرم افزار تحت جاوا است و بر روی اکثریت گوشیهای موبایل قابل اجرا است , به دلیل درخواست های بسیار زیاد شما دوستان فایل آموزش فارسی این نرم افزار برای دانلود اضافه شد تا شما بتوانید به راحتی از این نرم افزار استفاده کنید.



ادامه مطلب...
تاریخ: شنبه 24 دی 1390برچسب:نرم افزار موبایل,
ارسال توسط احسان غفوری

شرکت نوکیا در یک اقدام بی سابقه مجموعه نرم افزار های اسلامی خود را به مناسبت ماه مبارک رمضان در اختیار مسلمانان جهان قرار داده است. این مجموعه با 6 نرم افزار موبایل تکمیل شده است. در این نرم افزار ها سعی شده است کلیه موارد و ویژگی ها گنجانده شود. هم اکنون می توانید مجموعه نرم افزار های موبایل شرکت نوکیا را از سایت تخصصی موبایل دریافت کنید.



ادامه مطلب...
تاریخ: شنبه 24 دی 1390برچسب:نرم افزار موبایل,
ارسال توسط احسان غفوری

نرم افزار موبایل مهمان خدا برای اولین بار با همکاری گروه فرهنگی و هنری شهرداری تهران برای ماه مبارک رمضان در دسترس روزه داران قرار گرفت. قابلیت استثنایی این نرم افزار زنگ بیداری برای سحرگاه است که با توجه به شهر محل سکونت شما تعیین می شود از دیگر امکانات می توان به موارد زیر اشاره کرد :

- احکام روزه
- ادعیه های ماه رمضان
- مشاوره تندرستی
- مشاوره تغذیه
- ارائه شده در نسخه های مختلف



ادامه مطلب...
تاریخ: شنبه 24 دی 1390برچسب:نرم افزار موبایل,
ارسال توسط احسان غفوری

GPS چيست ؟
جی پی اس يا سيستم مكان يابی جهانی به شما كمك خواهد كرد تا مكان خود را بر روی كره زمين پيدا كنيد. در واقع با داشتن نقشه كامل و كاليبره شده شهری كه در آن قرار داريد به راحتی و بدون نياز به دانش فنی می توانيد مسير خود را بيابيد.

نرم افزار موبايل Smartcom Gps :
نرم افزار موبايل ياد شده به دليل حجم كم ، سادگی تنظيمات و همچنين ساخته شدن نقشه های مختلف سازگار با اين برنامه ( به خصوص نقشه GPS شهرهای ايران ) به تمامی استفاده كنندگان ويرايش سوم سری 60 نوكيا توصيه مي شود. این نرم افزار برای شما آماده شده است.


 



ادامه مطلب...
تاریخ: شنبه 24 دی 1390برچسب:,
ارسال توسط احسان غفوری
آخرین مطالب
آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 7
بازدید هفته : 363
بازدید ماه : 796
بازدید کل : 256585
تعداد مطالب : 138
تعداد نظرات : 5
تعداد آنلاین : 1